DESIGNLØSNINGER DER MATCHER DIN VIRKSOMHEDS BEHOV FOR BRANDING

Skiller du dig ud fra mængden?

REKLAMEDAME® SKRÆDDERSYR DESIGNLØSNINGER EFTER BEHOV, SÅ DE SYNLIGGØR VIRKSOMHEDEN ELLER PRODUKTET OG TILPASSES DEN MÅLGRUPPE, VIRKSOMHEDEN HENVENDER SIG TIL.


FOR HVERT GRAFISK DESIGN HANDLER DET OM AT SKABE INDIVIDUELLE GRAFISKE VÆRDIER, HVORI VIRKSOMHEDENS IDENTITET SYNLIGGØRES... OG DIFFERENTIERES FRA KONKURRERENDE VIRKSOMHEDER.


PÅ DEN MÅDE SIKRES VIRKSOMHEDEN EN CORPORATE

IDENTITY, DER UNDERSTØTTER PRODUKTET ELLER

VIRKSOMHEDENS BUDSKAB.


DESIGNLØSNINGER


Det er vigtigt at den måde, hvorpå virksomheden opfatter sig selv, synliggøres visuelt for modtageren i samtlige reklamematerialer. Virksomhedens reklamematerialer skal gøre indtryk på modtageren, der fra første blik skal få en fornemmelse af virksomheden eller produktet. Samtidig skal modtageren bekræftes i at reklamematerialet er relvant, så det resulterer ud i kendskab til, interesse for og salg af virksomhedens produkter eller ydelser.


Fokus vil være koncentreret om at profilere produkt eller ydelse og samtidig designet i tråd med den eksisterende corporate identiy, så der er sammenhæng og genkendelse med virksomhedens øvrige reklamemateriale.


Løsningen kan også være en corporate identiy, der opbygges 'fra bunden' og indeholder alle de typer af reklamemateriale, som virksomheden har behov for eller designløsningen kan også være en 'opstramning' eller en 'færdiggørelse' af en eksisterende corporate identiy.


Til nyopstartede virksomheder tilbyder Reklamedame® startpakker indeholdende det mest nødvendige reklamemateriale for at kunne starte en virksomhed, herunder design af logo, visitkort og et mindre website.


Uanset type og størrelse af virksomheder, så er en corporate identity og retningslinjerne for denne vigtig og bør matche det niveau, der er brug for... hverken mere eller mindre.





TEXTMATERIALE


En vigtig del af en corporate identity er textmaterialet og den måde ordene er sammensat og præsenteret på. I reklamematerialer er det uhyre vigtigt, at der er en sammenhæng og gensidig understøttelse af design og text. Hvis ikke disse to supplerer hinanden, forvirres modtageren og budskabet risikerer at gå tabt.



ALLE TEXTER KAN GØRES FORSTÅELIGE:

LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET, CONSECTETUER ADIPISCING ELIT,

SED DIAM NONUMMY NIBH EUISMOD TINCIDUNT UT LAOREET

DOLORE MAGNA ALIQUAM ERAT VOLUTPAT...



Når Reklamedame® skriver texter til kampagner, nyhedsbreve, websites mm. er det med fokus på budskabet for at fastholde modtageren. Nøgleordene er derfor præcision og relevans, netop fordi det er så vigtigt at være præcis i sine formuleringer og gøre texten vedkommende og tillokkende uden overdrivelser eller overflødige ord.


Texten skal være informativ og interessant samt skrevet med et sprog og et ordvalg, der fænger den pågældende målgruppe, akkurat som selve designet skal være tilpasset målgruppen. Jo mere målrettet texten er, desto længere fastholdes modtageren i reklamematerialet.





VIDEO


En video på YouTube, kan være en aktuel og relevant måde at reklamere på, men kriterierne for at 'gøre sig interessant' og dermed kravle op ad listen over mest viste video kræver likes, delinger, kommentarer og fastholdelse gennem filmen.

Derfor skal videoen være både vedkommende og interessant, så målgruppe ser filmen til ende og udfører en handling f.eks. i form af en kommentar. Jo mere målrettet videoen er, desto længere fastholdes modtageren.

Reklamedame® udarbejder korte videoer til brug på websites og sociale medier. Video af god kvalitet og med relevans for det produkt eller budskab, der ønskes reklameret for eller gøres opmærksom på.

Fokus holdes på virksomhedens corporate identity, så genkendelighed med dennes øvrige reklamematerialer fastholdes og dermed øger virksomhedens mulighed for branding.

OUTSOURCING


Outsourcing 'in-house' er en mulighed for at udlicitere design af reklamemateriale og alligevel få opgaverne løst i virksomheden. Reklamedame® arbejder 'in-house' hos den pågældende virksomhed i produktionsperioden og medbringer nødvendig hardware og software.


OUTSOURCING 'IN-HOUSE' OG KUN PÅ

LØNNINGSLISTEN MENS ARBEJDET UDFØRES


Løsningen betyder et tæt samarbejde mellem Reklamedame® og virksomheden i produktionsperioden og fordi reklamematerialet bliver tilrettelagt og designet 'in-house' kan virksomheden parallelt følge designprocessen, indkalde til møder med kort varsel og i det hele taget være tæt på reklamematerialets tilbliven.


Når virksomheden beslutter at samarbejde med Reklamedame® gentagne gange, vil samarbejdet blive mere attraktivt, idet Reklamedame® for hver designopgave får større indsigt i virksomheden og dens eksisterende reklamemateriale og dermed uden større forberedelse og research kan gå i gang med en hvilken som helst designopgave... og når en designopgave er løst, er Reklamedame® væk fra både kontor og lønningsliste – indtil næste opgave.

FIRMAPROFIL


Reklamedame® har over 20 års erfaring med fokus på at skabe individuelle grafiske værdier, hvori virksomheden eller produktet synliggøres.


Reklamedame® blev etableret den 1. april 1999 og har løst designopgaver af forskellig karakter for forskellige typer af virksomheder og brancher. Arbejdet foregår hovedsageligt fra matriklen på Østerbro, men også 'in-house' hos virksomheder og store dele af året designes og skrives der fra matriklen i Italien.

Den primære opgave er at udvikle og designe corporate identity og reklamematerialer, der matcher virksomheden og dens behov – gennemarbejdede med et genkendeligt grafisk udtryk samt præcise og relevante texter.

KONTAKT


Reklamedame®
Slagelsegade 6
2100 København Ø
Danmark

Telefon: +45.40.686.646
Email: it@reklamedame.dk

Italien:
Reklamedame® c/o Thormann
23 Via San Rocco
67020 Gagliano Aterno (AQ)
Italia

Telefono: +39.327.1307.163
Email: it@reklamedame.dk

Virksomhedsdata:
CVR.nr.: DK-21551570
Etableret: 1. april 1999


Virksomhedens navn

'Reklamedame®' er varemærkeregistreret

© ALLE RETTIGHEDER RESERVERET REKLAMEDAME® 1999 - 2020